Loading...
Skip to Content

Virtualna tura







korak 1.

Privući kupce uz Facebook i Instagram.

Kupac stana u novogradnji je ciljna grupa koju je relativno lako targetirati u marketinškoj kampanji, ali je njihovu pažnju teško privući zbog ogromne konkurencije.
Istaknite svoju ponudu uz sadržaj koji je kreiran samo sa jednom namenom - osvojiti tih nekoliko vrednih sekundi pažnje.

Telefon u rukama čoveka sa prikazom društvenih mreža i renderima stanova u pozadini laptop sa Facebook



Laptop sa virtualnom turom stana i telefonom sa 3D osnovom stana u novogradnji render 3D modela Srbija
korak 2.

Kupac uz virtualnu turu zamišlja svoj život u novom stanu.

Nakon što ste potencijalnom kupcu privukli pažnju kratkim videom virtualne ture, na sajtu mu dajete mogućnost da pronađe i prošeta kroz idealan stan za sebe. Virtualna tura se otvara u deliću sekunde i pruža iskustvo koje može da traje satima.




korak 3.

U kancelariji zaključujete prodaju.

Kupci dolaze kod Vas potpuno upoznati sa stanovima koji im se sviđaju. Spremni su na licu mesta da donesu odluku. Na Vama je da zaključite prodaju.

Kupac stana u novogradnji potpisuje ugovor za kupovinu stana kod investitora sa prikazom virtualne ture na MacBook

Brendirano po Vašim standardima

Logo

Ime Vaše firme je najvažnija stvar koju kupac mora da ima na ekranu dok nekome pokazuje stan koji želi da kupi.

Mini Mapa

Jednostavan 2D prikaz stana dizajnom prilagodjen bojama Vašeg brenda.

Ikonica za kretanje

Ikonica koja se koristi za kretanje je logo Vaše firme.

Kontakt

Kupac je udaljen klik od poziva i zakazivanja sastanka.

U roku od 24h dobijate ponudu od nas.

Pošaljite nam email sa:
- Arhitektonskim projektom,
- Koja prodajna rešenja želite i
- Vaš kontakt